آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قاب خاطره | ابومسلم در لیگ سوم تخت‌جمشید

  • کد خبر: ۴۸۹۸۹
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
قاب خاطره | ابومسلم در لیگ سوم تخت‌جمشید
ابومسلم در لیگ سوم تخت‌جمشید، یعنی جایی که اولین حضور خودش را در این جام تجربه می‌کرد، هر‌چه نیم‌فصل اول را بد و نامطمئن پشت‌سر گذاشت، با تغییر مربی خود و البته تغییرِ روش بازی، در نیم‌فصل دوم قوی و مستحکم ظاهر شد

ح. ن. شریف: ابومسلم در لیگ سوم تخت‌جمشید، یعنی جایی که اولین حضور خودش را در این جام تجربه می‌کرد، هر‌چه نیم‌فصل اول را بد و نامطمئن پشت‌سر گذاشت، با تغییر مربی خود و البته تغییرِ روش بازی، در نیم‌فصل دوم چنان قوی و مستحکم ظاهر شد که در پایان این فصل تنها با یک‌امتیاز اختلاف با تاج تهران (استقلال) در رتبه پنجم قرار گرفت و نه‌تن‌ها عنوان بهترین تیم شهرستانی را از آنِ خود کرد، بلکه ۴ بازیکن از این تیم (مسیح مسیح نیا، مجید تشرفی، محمود ابراهیم‌زاده و مهدی عسگرخانی) هم به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند. در این عکس که مربوط به جلد دنیای ورزش در ۱۷ آبان ۱۳۵۴ است، مجید تشرفی از ابومسلم بر روی سر صفر ایرانپاک بلند شده و مانع کامیابی گل‌زن سرخ‌پوشان شده است. دورتر محمد دستجردی دیده می‌شود. سیاه‌جامگان دیار خراسان در بازی رفت با یک گل مغلوب شده بودند، اما در دیدار برگشت و در حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر تهرانی که یکپارچه تیم پرسپولیس را در ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی) تشویق می‌کردند، چنان مستحکم و مقتدرانه بازی کردند که سرخ‌پوشان و هوادارانشان از کسب یک‌امتیاز آن‌هم در خانه خودشان خوش‌حال بودند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->